Polityka Prywatności

ODPISY-KRS.pl i Polityka Prywatności

Zasady gromadzenia i przechowywania danych.

1. Jakie dane zbieramy ?

Dane zbierane podczas zamawiania usługi.

Zanim będzie można zamówić usługę zapytamy Ciebie o imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, oraz dane dotyczące formy płatności.

Dane zbierane samoczynnie.

W trakcie twojej wizyty na naszej stronie internetowej, automatycznie zbierane są dane dotyczące Twojej wizyty, np. Twój adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, itp.

Dane zbierane, gdy kontaktujesz się z nami.

Gdy łączysz się się z nami za pomocą strony internetowej, telefonu, poczty email, itp. przekazujesz nam swoje dane osobowe, np. imię, nazwisko, adres email, itp.

2. W jaki sposób wykorzystujemy Twoje dane ?

Nie będziemy handlowali danych zebranych o Tobie podmiotom trzecim. Dane zbierana podczas składnia zamówienia będą wykorzystane w celu wykonania usługi, w tym pobrania od Ciebie pieniędzy oraz zrealizowania zamówionej usługi. Podanie tych danych jest obowiązkowe jeżeli chcesz skorzystać z usług naszej firmy.

Dane zbierane automatycznie mogą być użyte do analizy zachowań użytkowników na stronie www.odpisy-krs.pl zbierania danych demograficznych o naszych użytkownikach, lub do personalizacji zawartości naszych stron internetowych. Dane te są zbierane automatycznie o wszystkich użytkownikach serwisu. Informacje zbierane w trakcie korespondencji pomiędzy Tobą, a naszym serwisem będą wykorzystane wyłącznie w celu odpowiedzi na Twoje pytania. W przypadku wizytacji Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych, Twoje dane mogą zostać udostępnione pracownikom Inspektoratu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. W przypadku naruszenia Regulaminu naszego serwisu, naruszenia prawa, lub gdy będą wymagały tego przepisy prawa, możemy udostępnić Twoje dane organom wymiaru sprawiedliwości.

3. W jaki sposób będziemy się z Tobą kontaktować ?

Jeśli skorzystałeś z usług naszej firmy, możesz dostać od nas e-maile dotyczące Twojego zamówienia. Możemy również kontaktować się z Tobą telefonicznie, jeżeli będziemy mieli ważne informacje dotyczące Twojej zamówienia lub będzie konieczność jego potwierdzenia.

4. Zmiana danych

Danych użytych do transakcji zakupu nie można zmienić, ani usunąć, gdyż są one częścią rachunku, faktury (operacje księgowe). Danych zbieranych automatycznie nie da się zmienić lub usunąć.

5. Zmiany naszej polityki prywatności.

Zastrzegamy sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na tej stronie.
W razie dodatkowych pytań dotyczących ochrony prywatności, prosimy o kontakt.